Kızlar geçen hafta pazar günü yani bundan 8 gün önce hasta oldum acile gittik kan aldılar beta yı da ölçmüşler beta değerim 28 çıkmıştı hamile olabilirsin dediler benim tahminimce de 3 günlük bir gebelik olabilir 3 gün önce korunmasız ilişki yaşamıştık dün de sağlık ocağında kan verdim bu sefer betam 943 çıktı yani tahminimce 12 günlük bir bebek ama adetime göre bakarsakta 1 hafta gecikmem var şuan 5 haftalık bu değer normal mi 1 haftada 28 den 943 olması ikiz gebelik olabilir mi bilen yazabilirmi yani 12 günlük bir bebeğin betası 943 olurmu yinede emin değilim korunmasız olduğu günü ve ilk çıkan betayı bildiğim için söylüyorum