Perii0 Kızlar oğlum 3.530 gram doğdu 1 aylık olduk kilosu 5.160 gram olmuş sizce iki nurmara ya geçiyim mi evde çok stok yapmıştım 1 numaraya ama bana küçük gibi gelmeye başladı sızma olmuyor ama kalça ve bel kısımları kırmızı oluyo
aysebb Perii0 Geçmeniz gerek öyleyse. 1 no çok uzun gitmiyor keşke stoklamasaymışsınız. İyi kilo almış bebeğiniz 🧿
Rengarenk52 Perii0 ben ay gelişimine göre numara degisiliyor diye biliyorum 0 6 ay arası 1 numara mesela
PamukPrensesannesii Perii0 Benim kızım 3.450 doğdu ben direkt 2 noyla başladım. 1 no çok küçük gelir o kiloda bebek için geç bile kalmışsınız. Stokladiklarinizi dolaptan satarsiniz. Çocuğunuzdan önemli değil.
Perii0 FerideDeniz yaaa eşim de bı yandan bu bezleri bittir öyle geç diyo ama bel ve kalça kısmındaki kırmızılılar kötü 😔
Perii0 aysebb evet canım doktorum da söyledi iyi bakmışsınız fiye ama stok yaptığım bezler çöp oldu maalesef 🥺
aysebb Perii0 1 çok az gittiği için direk 2 den başlayanlar bile oluyor yani. Benim 3200 doğmuştu kızım 25 gün falan kullandık 1 noyu bende zaten az almıştım tam yetmişti
milletsanakanalizemiolacak Perii0 doğum yapacak birileri varsa onlara hediye edebilirsiniz ben öyle yapacağım 3 paket 1 no var elimde iki kisiye verecegim
FerideDeniz Perii0 tasarruf yapacağız derken bebeginiz olumsuz etkilenmesin. Fişi duruyorsa büyük numaralı bezlerle değiştirin.
aysebb Rengarenk52 Olur mu öyle 😊 En çok 4 no gidiyor genelde mesela benim kızım 9 aylık uzun zamandır 4 no kullanıyor. Ama 1-2 no bunlar en az gidenler. En fazla kiloları ilk aylarda alıyorlar çünkü
Rengarenk52 Perii0 ben Bi an dalginlikla okumadan mama olarak algıladım ve ona göre yorum yaptım şuan yerin dibine girdim 😒
Rengarenk52 aysebb 🥹🥹 çok fena yanlış anlaşılma var ben dalgın Bi halimde mama olarak yorum yazmışım 🙄🙄