NmalkoC Merhaba arkadaşlar oğlumun cildi çok kuru şuan 3 yaşında uzun süredir konak olmazdı şuan tekrar olmaya başladı hangi şampuanı önerirsiniz hem vücuduna hemde saçlarına iyi gelicek
NmalkoC baloglummm03 zeytin yağı süremiyorum canım yıkadığımda bukez gözüm yanıyor diye ağlıyor zor duruluyorum yoksa kücükken olduğunda zeytinyağıyla halletmiştim
NmalkoC baloglummm03 mustela konak onleyici köpük ve kremini kullandım evde bulunuyorda geçirmedi malesef
NmalkoC _mom dururlarken gözü yanıyor diye asla sürdürmüyor kıyameti koparıyor ufakken zeytinyağı ile hallediyordum o yuzden mustela harici şampuan önerisi istedim
NmalkoC 2baby1mommyy doğduğunda kullanmıştım canım faydasını gormedim sonra normal mustela şampuana geçince dahada kötü yapmıştı bizimkinin cildinde faydalı olmadı malesef