3 ay 9 günlük bebeğim, zaten gündüz az uyuyan ve çok Kucakçı bir çocuktu ama 3 gündür iyice zorlaştı. Deli gibi uykusu var resmen çığlık atıyor uyumamak için, uyutmayım diyorum daha çok ağlıyor gözleri kapalı bağırıyor. Kucakta gezerek uyurdu şimdi koluma da yatırınca kıyamet kopuyor dün resmen ayakta uyuya kaldı bağırırken🙄 gündüz uykuları çok kısaydı şimdi 5 dk ya düştü. Hep ağlayarak uyanıyor uyandığı gibi kucak diye kıyamet kopuyor sürekli ayakta onu gezdirmemizi istiyor. Artık çok çaresiz kalıp arabaya binip uyuttuk dün 2 kez🤦🏻♀️ bunlar 4. Ay uyku gerilemesi Ve atak belirtisi mi burada genelde dördüncü ay atakların hep 4 ay 3 günlük 4 ay 10 günlük vs gibi sürelerde görüyorum da yani bu günler içinde başlıyor mu acaba? Yoksa başka derdi mi var diye Düşüneceğim gerçi gaz problemi yok, karnı tok tuvaletini yapabiliyor yani başka bir etken de yok ama bilemedim