Sevilayatlas Merhaba Hanımlar oğlum henüz 1 yaşında ama yurt dışına taşındığımız için eşyalarını satıyorum. Beşiği 5-6 ay zor kullandı çünkü benimle yatıyor. Bebek arabasını ise hiç kullanmadık desem yeri.
Sevilayatlas Aybarsss89 fotoğraf attım puseti çekemedim dolabın üstünde ama ciddi almayı düşünürseniz eklerim tabiki
Sevilayatlas Bebek arabası orjinal kutusuyla gönderilecektir e bebekten alındı faturası bile duruyor. Şuan e bebekte 8 bin küsür ben 3500e vereceğim. Beşik 13000 sıfırı, sinekliği ve uyku setine kadar tam gönderilecek. Oda 5000
Sevilayatlas Bilgisayarımız evin 3. Bilgisayarı olduğu için satılık. Tablet oluyor dokunmatik ekran 360 dönüyor. Şarj aleti var ve sıkıntısız çalışıyor. İsteyene video çekebilirim fiyat 3000