Koko27 Bebeğim 15 aylık Ve demir vitamini çok düşük çıktı. Fakat hangi marka iyi okadar kararsızım ki lütfen yardımcı olurmusunuz kullandığınız memnun kaldığınız ürünleri önerebilirmisiniz
Tuuggccee Koko27 ocean kullnıyorduk demır dusuk cıktı zaten o sadece takvıye suan tedavı amaclı ferro sanal kullnıyoruz yememız ıcmemez duzeldı cok sukur
caylavyu Koko27 Yeşil mercimek, kıyma bu ikiliyi haftada 2 şeklinde yedirin mutlaka etki edicektir. 1 yaş sonrasında demir ilacı kullanmadım hep düzenli yedirdim değerleri normal tavsiyemdir
Tuuggccee sna44 ıstahsızlık vardı bızım oglanda bır yas kontrlunde demırımkz dusuk cıktı ocean kullnıyorduk bı ıse yaramamıs suan ferro sanal kullnıyoruz ıstahımız acıldı sukur
Tuuggccee Koko27 valla zorla ıcıyoruz bzmkıde ıcmıyor tadı cok kotu ama soyle bı cozum bulduk 5 ml verıyoruz ölcekle yarı bı ıcırıyoruz yarısını sonra ıcıyoruz hepsını ıcemıyor ya tukuruyo ya kusuyo
Koko27 hndstncvzlikek biz hiç kullanmadık açıkçası 9 ayda iyidi ama sonra ben geçen ay baktırmak istedim ozaman çok düşük çıktı.
caylavyu Koko27 Yeşil mercimek köftesi denediniz mi? Köfte seviyorsa belki o şekilde verebilirsiniz. Erişte falan yiyorsa onada katıp verebilirsiniz. İnşallah düzelir demir düzeyi 🙏