Benim kızım 3 yaşındaydı ve uyurken asla emziksiz uyumazdı hatta emziksiz uyuyabileceğine ihtimal bile vermiyordum. Ama artık zamanı geldiği için ona birsüre bir iki hafta falan, onun artık büyüdüğünü onun yaşındaki çocukların emzik emmediğini, okuduğumuz kitaplardaki çocukların emzik emmediğini gösterdim çizgi filmlerdeki çocukların emzik emmediğini gösterdim emzikli bebek görsek o bir bebek ve emzik emiyo büyüyünce senin kadar olunca emmeyecek diye anlattım alttan alttan hazırladım onu ve artık sona geldik ve onunla bir anlaşma yaptık. Büyüyüp zamanının geldiğini ve emzik emmemenin onun için çok güzel bir şey olduğunu anlattık eşimle. bunun için kendi emziğini kendisinin çöpe atmasını (emziği bir poşete koyduk ve dışarıda çöpe attı onu alkışladık falan sarıldık öptük)ve bunu kutlamak için dışarda onun sevdiği birşeyi yedik ve oyuncakçıya gidip onun istediği bir oyuncağı aldık. Emzikle uyumak yerine o oyuncağa sarılıp uyuyabilirsin dedik ve bunu yaptık. 3akşam zorlandı ama ağlamadı uykuya dalmakta zorlandı sadece sonra geçtii gittii 🌸