humanur09 Mirann17 bebeğim 2 Ay 15 günlük bugün 2. Ay aşıları oldu rotayı da yaptırmak istiyorum acaba ne zaman gitsem bi öneriniz var mı
esradnkts humanur09 şimdi gitmen lazım biz 2 ay aşıları ile yaptık şimdi yapmaz isek en erken 10 gün sonra yapmamız lazım demişti ebe
Ezgim0 humanur09 doktormuz bize ay aşıları ile yapılmasın çok aşı karışmasın demişti. 3 ve 5 ayda olduk genelde öle öneriyor doktorlar. Devlet aşısı olmadığı boşlukta olduk çok da rahat ettim zaten ağızdan damla şeklinde
Mirann17 humanur09 humanur09 benım doktorum 2 ay aşıları biraz bebişi yıprattıgı için 3. Ayımızda önerdi
Ceren-06 humanur09 bugün yaptırdık 1700 tl ilk dozu ikinci dozu da aynı ilaç zaten bir kaç aya zam gelmezse aynı fiyat olur