kedilibebeli Bebeğim zamanında doğdu yenidoğan kulak testinden de geçti ama bende gebelik şekeri olduğu için 6. Ayda tekrar istediler test sırasında uyuması gerekiyormuş bu test bana imkansız geliyo yaptıran var mı acaba ?
Ezgim0 kedilibebeli bende de gebelik şekeri vardı 6.ayda kalp röntgen istediler bizde şekerden dolayı bisey var mı diye
milletsanakanalizemiolacak kedilibebeli bebeğim erken doğdu ve huysuz uyku yok denecek kadar az 6. Ayda ne olur bilemem ama banada imkansız geliyor
Ezgim0 kedilibebeli yok çektirmedim 1 yaş sonrası dedi başka doktorumuz tahlil vs alınır röntgen çekilir dedi
edaaksoy00 kedilibebeli hiç korkulacak gibi olmadı canım sabah 5 den 1 bucuk kadar uyutmadı biraz o zor oldu çünkü uyumak istedi uyutmadım hemen hastaneye gidince bir odada ayağımda salladım uyudu o an kulaklarını bireyler taktılar yarım saat sürdü hemen uyudu zaten kızım kolay oldu