Berko benim bebiş de ateş kusma ishal geçiriyordu, doktor çinko ve calpol dedi sadece. Antibiyotiğe gerek duymamıştı. Ve 2 hafta oldu iştahı anca yerine geliyor. Gerçi hastalığı atlattıktan sonra tekrar diş çıkarmaya başladı onun da etkisi var.
Ben de zorlamamaya karar verdim. Mesela dün tek lokma bir şey yemedi bugün ise daha iyiydi