Arkadaşlar ben 3 yıl 6 aydır Van Erciş’te öğretmenim.Eşim de migrosta çalışıyor Erciş’e atandigimdan beri. Normalde İzmir’de oturuyorduk.Simdi eş durumu isteyip İzmir’e gidelim istiyoruz.Eşim bu süreçte Erciş’te idi.Ama biliyorsunuz ki Migros her şehirde olan bir zincir market.Simdi Hazirandan beri de Eşimle İzmir’e geldik ve İzmir’deki Migrosta tayin istedi.Yani sigorta çıkışı olmadı.Suan da da İzmir’de Migrosta çalışıyor.Sizce biz eş durumu isteyebilir miyiz İzmir’e yoksa 365 gün sigortasının izmirdemi olması gerekiyor.