Tazeanne-16 Selamlar herkese. Kızım 14 aylık ve emziği bırakmasını istiyorum. Uyumazken tamamen emziksiz duruyor. Sadece uykuya geçişte ve uykuda emzik arıyor. Tamamen nasıl bıraktırabilirim önerisi veya deneyimi olan varsa anlatsın çok sevinirim 😊