Rumeysa34 Kızlar bebeğim 30+6 günlük emdiği zaman 10 dk sonra kusuyor hemen sütü kusuyor neden acaba hemen yatırıyorum ondan mı bilgili anneler yardım
elizinannesi-19 Rumeysa34 fazlasını kusuyodur benim kızımda bi kaç gündür o şekilde kusmaya başladı normal yani. Emzirdikten sonra gazını çıkarın o şekilde yatırın. Benim kızım 39 günlük
Dilbur Rumeysa34 ayyy ben bittim önlük kullanmaktan helak oldum daha Bi kaç ay öncesine kadar ne gereksiz bişey boş boş duruyo diyordum şimdi yetiştiremiyorum daha birini çıkarıp ötekini takarken çıkarıyo zaten kış bebeği üstü nemleniyo bide onu değiştirmekle uğraşıyorum kusan bebek çok zor çoook
Rumeysa34 elizinannesi-19 MaşaAllah Allah bizlere bağışlasın evlatlarımızı birde kakası sıvı şekilde mi benim oğlumun ki sarı ve hafif böyle yoğun ishal mi diye endişe ediyorum
elizinannesi-19 Rumeysa34 evet benimki de aynı şekilde gayet normal hiç korkma😊 doyduğunu sütünün yaradığını gösteriyo 😊 âmin cümlemizinkini 🤲
serpilcio Daha küçükmüş midesi de cok küçük ufacık emse de doyar ama sürekli emmek istedikleri için fazlasını kusuyolar ☺
Funda0161 Benımkıler dogdugundan buyana kusuyor alıştım artık, kabullendım doktorda bazı bebekler böyle yapacak bısey yok dedı,kusmuklu yasam kusmuklu kıyafetle gezmeye uzerımde kurumasına hepsıne 💪🏻