yamaniskom bebek kaç aylık olursa olsun tatili rahat geçireyim diye giderseniz hayal kırıklığı yaşarsınız evde de ben bakıyorum en azından yemek önüme gelir temizlik yapılır kafasında gidin çünkü illa zorlukları olacak evde de oluyor ben çocuklarımın biri 2 aylıkken biri 4 aylıkken yurtdışına gitmeye başladım yurtiçini saymıyorum bile artık şu iki ayda çocuklar 5 gün evde uyudular toplam haziran temmuzda biri 4.5 yaşında ama doğduğundan beri böyle diğeri yeni 1 yaş oldu