Rose4960 Merhaba anneler. Bebegim bugun 17 aylik oldu ancak 11 aylikken dis cikarmaya basladi 6 dis cikartti daha baska dis cikarmadi sizce normalmidir acaba varmi boyle bebegi az dis cikartan acaba.
Deletedmom_110 Rose4960 19 aylık 11 adet var ne kaçar geç o kadar iyi Demişti doktorumuz bence hiç dert etmeyin🌼
hayalperest2310 Rose4960 geç çıkması daha iyi bence diş süreci baya yıprattı bizi 16 aylık 14 tane dişimiz var nerdeyse bitecek ama kızım hem çok zayıfladı hem hıyduzlastı
Esraprm Rose4960 bizde 16 aylığız. 5 tane dişimiz var. 6.dişimiz yani köpek dişimiz çıkmak bilmedi. İlk dişimiz 10 aylıkken çıktı :)