rodinssmom Etrafınıza baktığınızda o an ki iyi halini görmüşsünüz diğer çocukların bence. Hiç ağlamadan sessiz sedasız büyüyen çocuk 32 yıllık hayatımda hiç görmedim. Çocuk bu diş çıkarır, gazı olur, bir yeri ağrır, sıkılır ağlar. Desteksiz büyüttüğünüz için çocuğu anormal karşılamayın. Bende desteksiz 27 aydır ikiz büyütüyorum yaşadığım şehirde kimsem yok hepsi 800 km uzağımda. Sabredin her şeyin geçici olduğunu düşünün çünkü bu tarz durumları çok daha yaşayacaksınız bu bir gerçek ama hepsi geçecek🫶