10 bucuk aylık olucaz bebeğim hiç taklit etmedi sadece şarkı söyleyince kafasını aşşağı yukarı sallıyor arada oda çok nadir doktora söyledim yapması lazım çocuk psikiyastrisine gösterin yapması lazım dedi. Göz teması var komik bişeyler yapınca gülüyor ama alkış by by gel gel hiç yapmadı .. varmı böyle olan anneler