Kızlar bebeğim tam olarak 14 aylık ve sadece 4 dişi var. Üst ve alt 2 dişi mevcut. Ayına göre dişi az gibi. Çünkü benim bebeğimden ay olarak küçüklerin 6/8 dişi var. Yani diş için acelem yok ama tabi hızlı hızlı çıkıp bitsin istiyorum 🤣 sizin bebekleriniz kaç dişi var?