Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 17 aylık olacak yakında 10aylıkken yürümeye başladı şu an yürüyor koşuyor herhangi bir sorunu yok. Fakat emeklemeden yürüdü şu an emeklemiyor ve oturduğu yerden tek başına kalkmayı çözemedi. Emekleme pozisyonuna getirince ağlamaya başlıyor hemen ayaklarını geriye atıyor. Yürürken düştüğünde oturuyor ağlamaya başlıyor. Bazen bilerek kaldıramıyoruz çabalasın diye hiç çabalamıyor sadece ağlıyor. Doktora sordum herhangi bir sorunu yok dedi kilosundan kaynaklı olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan veya yaşamış olan var mı?