umranacar Kızlar 6 aylık bebeğim var emzirirken adet olmuşum sizce normal mi genelde emdiği için adet görmezsin diyorlardı
NariNariKiminYari umranacar çocuk 3 yaşına kadar emse 3 yıl regl olmayacak mısınız ? Regl olmanız gayet normal bir durum.
aysebb umranacar O belli olmuyor herkeste farklı oluyor. Şimdi oldunuz diye düzenli devam edecek diye birşeyde yok diğer ay olmayadabilirsiniz yani düzensizlikler olabilir. İlk 15-18 aya kadar düzensizlikler çok normal