AzraLina2024 öncelikle damla ile alakalı değildir. 15.güne doğru bağırsak florası oluşmaya başlar bu yüzden doğumdan sonra gaz sancıları 15.güne kadar artar. 15.günden sonra tamamen başlar gaz sancısı. Ama bu damlada ayçiçek yağı ve d vitamini var başka bir şey yok. Zeytinyağlı olan özel damlalardan alabilirsin. Gaz ve kaka yönünden yardımcı oluyor. Ocean kullanmıştım ben.