Nuriyee06 ablam çok çekti bu hastalıktan belki 20 doktora gitmiştir, Mehmet Ali erbilin ablası var yeşim Erbil bu işte uzman diye gitti sakın gitmeyin sadece para odaklı çalışıyor hemen ameliyat diyorlar, güzel takip yapın ilaçları düzenli kullanın ve devamlı kan tahlili verin , kortizon aldı uzun süre kansere dönüşmeden kurtuldu çok şükür ama gözünün biri hafif şiş kaldı biz burada şükür diyoruz yediklerine çok dikkat etti herşeyi özenle seçti uzu hayatından çıkarttı 🙏🏼 geçmiş olsun