kadeeer1 Kızlar oğlum 2 hafta önce sünnet oldu hala dikişleri duruyor ama bir tane dikişinin üzeri kızarmış şişmiş içi iltihaplı sivilce gibi acaba enfeksiyon mu kaptı normal mi bu durum
kadeeer1 Rengarenk52 Doktorumuz sadece 3 gün kullanın dedi zaten sünnet yeri iyileşmişti sadece dikişleri duruyordu
holly Merhaba benim oğlumda 3 gün önce oldu yarası böyle sulu sulu yanık gibi oldu doktora tekrar götürdük normal dedi gerçekten normal mi sizde oldu mu
kadeeer1 holly evet oldu bizde de geçiyor banyo falan yaptırdıkça. Bizim şişliğimiz inmedi henüz duruyor öyle tek tarafı şiş bir şekilde çocuk doktoru muayene etti normal iyileşiyo dedi