Zeynonunmomu walla bende 1. Ayımda sürpriz hamilelik yaşadım kaldıki ankilozan spondilit hastasıyım ( iltihaplı romatizma) doktoruma ilerleyen zamanlarda hamilelik düşünüyorum dediğimde ilaç planlaması yapmıştık en az 3 ay hamile kalma demişti öyle dediğinde 15 günlük hamilemişim hamile kaldığımı öğrenince ilaçların etkisiyle çoçukta bişi olur diye kafayı yemiştim hamilelik sürecimde agrıdan sızıdan berbat geçmişti doğumumu anlatmak dahi istemiyorum şuan oğlum 34 günlük ara ara eşimle erken mi oldu evlilikten bişi anlamadık diyoruz ama iyiki oldu kokusu dünya ya bedel ❤️