Oğlum 22 aylık. Yükselen zekanın cırtlı kitaplarını çok seviyo. Daha dün bimden yenisini aldım önce birlikte oynadık bütün sayfaları yaptık. Sonra 2dk mutfağa gittim 2-3 tane küçük kartı ağzına sokup kemirmiş erimişler. Beraber kitap okuyoruz sonra gene 2dkkalığına tuvalete mutfağa vs. Gidiyorum geliyorum kitapları yırtmış. Boya kalemleriyle resim yapıyoruz telefon çalıyo bakmak için kalkıyorum geri dönüyorum önünde kağıt, boyama kitabı var ama duvarları, halıları boyamış. Hamur oynuyoruz yanından kalkıyorum biraz kendisi oynasın bende dinleneyim diye ya hamurları yiyo ya da un ufak ediyo her yere dağıtıyo. Her seferinde önce birlikte oynuyoruz hani önüne koyup kalkıp gitmiyorum nasıl oynandığını gösteriyorum ama sonuç hep aynı. Güzellikle anlatıyorum yapma etme zarar veriyosun yırtarsan bi daha okuyamayız duvarları boyarsan lekesi çıkmaz vs. Ama yok her seferinde aynı… hep böyle mi olacak? Önüne oyuncak verip kendi kendine 5dkka bile bırakamayacak mıyım? Ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum.