Kızlar merhaba bebeğim üşütmüş galiba her emdiğinde ve mama ictiginde kusuyo nasıl geçirebilirim
Bazen diyorum mamayı mi sevmedi acaba diye ama normal beni emdiginde de kusuyo
İlk sma optipro kullanıyorduk onu begenmedi şimdi Golden goat kullaniyoruz mama