Mrv_cnl Ablasına bana takmalar yumruklar bi rahat oturma yok bizim evde bu ara çok arttı ne yapacağım neden böyle yapıyor anlamıyorum her yolu denedim ama yok yine yapıyor
zekkk Mrv_cnl kızım 2.5 yaşın da oda öyle vurur sinirlenir parmak sokar gözümüze oturtmak bizi ama çyle böyle vurmaz genel de bana ve kardeşine yapar babasına çok yapmaz akşam babası gelene kadar asla oturamıyprum ayakta dikiyor resmen
zekkk Mrv_cnl ben çocuk doktoruma sordum gayet normal durum dedi ama isterseniz psikiyatriye gidin oyuntrepistine gönderir sizi dedi tam da bizim buralara oyunevleri açıldı oraya götürfem