Usnac1995 efeninannesi4207 Yaz kış buzdolabına koymuyorum ben, bozulmuşmudur diye düşünüyorum şuan 🥲 Ama kışın da ev çok sıcak oluyor yine bozulmaz mı Alerjikrinit uykusuzanne__
efeninannesi4207 uykusuzanne__ Alerjikrinit Usnac1995 Ay öyleyse yenisini alıp koyayım. Dolven,Calpol,Tylot vardı
Deletedmom_216 uykusuzanne__ aşi oldugunda atesi cikarsa diye almistim ama kullanmadim hic kapagini hic acmadim yine de disarda bisi olur mu? Oglumun dolabinin icinde duruyo suan. Hic acilmamis surul bozulur mu disarda
Alerjikrinit Usnac1995 benim evde termometre var kışın doğalgaz açıksa bile en fazla 23 oluyor. Ama yazın 30 derece. Banyoda dolabım var benim baya sıcak olana kadar orda ama 1 aydır dolapta
efeninannesi4207 Usnac1995 bende şimdi şurupları attım yarın yenisini yazdıracam doktora sorarım olmazsa nereye koyulur diye 😁
Alerjikrinit Usnac1995 normalde öyle ama açıkçası sıcaktansa soğukta daha az zarara uğrar diye düşünüyorum
AlinaEmreHan1 efeninannesi4207 benim evim serin kiler odasında duruyor , güneş de görmez kilerde . Buzdolabında saklanması gereken şuruplar dışında bir şey koymuyorum Ağzını iyice kapat , serin bir yere koy hiçbir şey olmaz
efeninannesi4207 AlinaEmreHan1 zaten az bir serin yerde duruyordu çekmecedeydi. Calpol az kalmıştı zaten yazdırayım diye düşünüyordum. O yüzden kullanmıyayim da gidince yazdırıp sorarım doktora canım sağol
seda2023 efeninannesi4207 bana doktorumuz buzdolabına sakın koyma karanlık serin normal dolapta çekmecede bırak dedi. Dediği gibide oldu 3 ay bozulmadı şurup diğer türlü ekşiyor