kurttt sizi korkutmayacak biriyle pratik yapabilirsiniz ama en mantıklısı direk kursta öğrenmeniz. İnsanı strese sokuyorlar çünkü 😆 6 senedir ehliyetim var, evlenmeden önce annem hiç vermezdi arabayı evlendim kocam vermemişti 2 buçuk sene, benim de ihtiyacım olmamıştı. Sonra şehir değiştirdk iş değiştirdik dedim yok benim kullanmam lazım artık. Eşim güvenemedi nasıl olcak dedi yaşadığımız yerde daha doğrusu dükkanın olduğu yer tam çarşının ortası ve felaket trafik olan bir yer. Yapıcam ben sen karışma size muhtaç olmak istemiyorum dedim. Kavga gürültü her gün eve giderken ben götürdüm arabayı pratik yaptım 1 ay kadar sonra da tek başıma trafiğe çıktım. Ama bence insan asıl tek başına çıktığı zaman öğreniyor araba kullanmayı. Şuan eşim gözü kapalı güveniyor. Oğluma da oto koltuğu aldık pıtı pıtı geziyoruz 😆 şehir dışına bile çıktım tek başıma 🫠 bi cesaret edin gerisi inanın çok kolay gelecek. 🌸 büyük rahatlık yani gerçekten 💜