UrbanMom HE-SEN-COK-BILIYON benim oğlan 8 aylıkken oturabilir şimdi hiç oturmuyor 9 aya kadar normal diye biliyorum
[silindi] HE-SEN-COK-BILIYON mama sandalyesinde biraz vakit gecirsin bebeyatmaz varsa gun icinde onda dik dursun bence alisir 😊
Xnewmomx HE-SEN-COK-BILIYON hahahah kuzum benim benimkide öyleydi o evre iki ay sonra geçiyor hala bile ani hareket yapınca 12 aylık dengesi şaşabiliyor çok normal
HE-SEN-COK-BILIYON Femme1 yastık koyuyorum ama bu sefer de kendini yastığa atıp yastığı yemeye çalışıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
meliketayfun20 HE-SEN-COK-BILIYON 🤣🤣🤣 benim oğlumda 3 aylık oda ellerini bazen de battaniyesini yiyor 🤦♀️🤦♀️
crknkzz HE-SEN-COK-BILIYON kafasini tam tutmaya basladigindan itibaren koydum mama sandalyesine 4 aylikken koydum. Smdi6 aylik 10 dk filan desteksiz oturmaya basladi sonra yıkıliyor geri ama devami gelir
betuldoga Benım kızımda 6 bucuk aylık suan HE-SEN-COK-BILIYON görsel atamıyorum o dedıgınız mınder sanırım. Ben 2 bucuk aylıkken aldım kızıma. Ve 4 4 bucuk aylıktan berı desteksız oturuyor onun sayesınde tabı artık kullanmıyoruz dılersenız satabılırım.
cnuryasar Benim kızım 4. Ayına girdi 1.5 aydır oturmak istiyor sürekli anlam veremiyorun gerçi. Benim bebekliğimde by şekilde olmuş ama bakalım 4.ayını bitirsin doktor kontrolünde sorucam
melisa111123 Benim oğlum tam 8 buçuk aylıkken oturdu. Emeklemeyle beraber oturmaya ve tutunup ayağa kalkmaya başladı. Hepsi bir anda oldu bizde😂
HE-SEN-COK-BILIYON melisa111123 yalnız değilim o zaman benimkinde hiç istek yok problem mi var acaba dedim😂