AselsMoom 18 aylık kıZım var tv , tablet , telefon izletmiyorum. Evde tv kapalı . Her ne kadar ev çok sessiz olsada . Kızım için kapalı tutuyorum. Bu yuzden oyuncakları ile oynamayı çok sever. Yeni yeni arada açıyorum . Oda arabada durmazsa. Yemek yerken hiç açmadım. Annemlere gelince zor oluyor. Tv açık reklamlara bakıyor. Gerçekten çok etkiliyor. Doktor bile kızınızınn algısı çok iyi tv izlemediği çok belli demişti.