Sedauzun0 dugme Benoyleuygungordum__ Seren-karan Sarikuzumalp Teşekkür ederim 🥰 busenihicalakadaretmez
Sedauzun0 Birde oğluşumuz var kız olursa çok seviniriz sağlıklı olsun önceliğimiz o tabiki ama 😍 2 hafta sonra gel dedi doktorumuz veysi106_
veysi106_ Sedauzun0 oğlun kaç yaşında Allah’ın izniyle sağlıklı olur hepimizin tahmini kız işte 2 hafta sonra yaz buraya tamam mı cinsiyeti nedi RE diye 😅😅
Sedauzun0 veysi106_ oğlum 2 buçuk yaşında tam 3 yaş olacak aralarında 😊 yazarım mutlaka öğrenir öğrenmez