Oğlum küçüklüğünden beri heyecanlandığı şeylere kanat çırpar gibi kollarını çırpıyor bu normal bişeydir değil mi herkes bi sıkıntısı mı var diyo 17 aylık oldu hala yapıyor vs canım sıkılıyor doktora götürecektim ama heyecanlandığını düşündüğüm için gerek duymadık eşimle mesela akan bi su görsün dışarda şelale tarzında çırpınır türk bayrağı görünce çırpınır ışığı yanıp sönen şeylere çırpınır dönen şeylere çırpınır