Kızlar geçen hafta da post açmıştım tuvalet eğitimi ile ilgili.
Başlayalı 1 hafta oldu size gelişmeleri yazmak istedim. İlk 3 gün full altına yaptı oğlum. Şuan tam 1 hafta oldu gece sadece 1 kere altına kaçırdı. Geri kalan günler hep kuru kalktı. 🧿 Kaka işini çişten daha kolay söylüyor. Anne kaka diyor poposunu tutuyor gidip hemen yapıyoruz.
Yalnız çiş var demiyor. Ben sinyaller ile devam ediyorum. Pipisini tutuyor oynuyor ben anlıyorum o zaman çişi olduğunu. Çişin var mı diyorum yok diyor ama gidince yapıyor. Annemlerin bahçeye geldim dedim burda sormayacağım bakalım ne zaman çişim geldi dicek dedim. Ben sormadım o da söylemedi en son altına kaçırdı yaptıktan sonra geldi söyledi. Tam olarak ne zaman çişim geldi demeye başlayacak yaa. Ya da sürekli ben mi sinyalleri takip edeceğim. Bu süreci geçiren anneler yardımcı olur musunuz? Çişi en kolay nasıl söylettirebilirim.