inci86 benim oğlum da 11 aylıkken adım atıyordu yürümeye az kalmıştı ama 12. ayda kalpten ameliyat oldu herşey başa döndü yoğun bakımda falan kaldı. Her neyse oturamiyordu bile çok korkmuştuk hastaneden çıktıktan 2 hafta sonra apalamaya başladı hiç birşeyi yoktu. Yani 12. aydan önce ameliyat olmadan önce oturuyor,apalıyor,adım atıyordu yürüyecek diyorduk..Herşeyi atlattık 17. ayda yürümeye başladı. Şuan 2 yaşına girecek koşuyor resmen 😍