Snm1234 Soru başlıkta nasıl ev düzeni sağlıyorsunuz ve eşiniz yardımcı oluyor mu? Benim ki söylemeden yapmıyor ne yazık ki bu da yorucu oluyor 🫠
sezer2022 Snm1234 12 buçuk 5 buçuk arası çalışıyorum,, sabahtan sadece yemeği yaparım oğlumla ilgilenirim kalan her şeyi eşimle yaparız,, o da söylemeden yapmaz ama sıkıntı yok 🥰 iş çıkışı genelde market pazar işi de onda
Oli Snm1234 💩 gibi demek icin geldim 🤣🤣🤣🤣🤣gidiyorum 😀😀😀 oğlum 3 yasinda ve tam bi pasakli 😂😂 babasi da oyle el birliği ile evi mahvediyorlar. Ama seviyorum kendilerini hazmediyorum bu daginikligi. Esim her seyde yardim eder. Evde oldugum gunler genelde duzenli ve temiz olur. Hafta icide allah ne verdiyse 😀😀 elimizde dyson geziniriz
adaatuna Snm1234 eşimle beraber evden çalışıyoruz çoğu şeyi ortak yapıyoruz. Ben yemeği hazırlıyorum o kaldırma toplama. Ben siliyorum o süpürüyor. Ben ortalığı toparlıyorum o çamaşırları hallediyor her şey mükemmel değil ama toplu salon ve mutfak olunca gerisi halloluyor
hndstncvzlikek Yorucu tabiki ve çok dağılıyor. Hafta sonu büyük temizlik yapıyorum hafta içi dağılanı topluyorum üstten zaten bebekle ilgilenince falan enerjim bitmiş oluyor
hndstncvzlikek Snm1234 temizlik çok nankör zaten yap hemen dağılıyor. Önemli olan bebeklerimiz. Büyüdükçe illaki evler temiz olacak..
sezer2022 Snm1234 dezavantajları da var öğlene kadar gerçekten pert ediyor oğlum 🙈 tam öğle uykusunda onunla yatıp dinlenmek varken işe gidiyorum, orda da ayrı yoruluyorum
Snm1234 sezer2022 olsun her halimize şükür edelim en azından çocukları güvendiğimiz birilerine emanet edip çalışma imkanımız var 😍