Ummuhanhuseyin Mukaddes59 Ay çok ağladı mı sizin ki yarin bizimkinin aşı nasıl olacak acaba çok ağlar mı canı yanar mı ki ay ay 😐😐
Mukaddes59 Ummuhanhuseyin ilki acıtmadı bide bizim ebemizin eli çok hafif bende tetenoz oldum ama ikincisi yakıcak annesi hemen kucağınıza alırsınız dedi onda ağladı ama hemen sustu
Ogulveannesi [bilinmeyen] ben caLpol aldım ama kullanmadım hiç ateş olmadı aşı aCısıNıda buz Kompleksi uygulayarak geçirdim ara ara uyguladım hemen geçiriyor ağrısını😇
Ogulveannesi [bilinmeyen] bazı çocuklar zor geçiriyor Benim oğlan çok dirençli Allah’tan sıkıntı olmadı hiçbir aşısında😇