Kızlar 3 yasına gircek hamileyim
Hala emiyor
Bıraktıramadım yapamıyorum yapamıyor cok kotu duruumdayım piskolojik olarak bitik
Demedım bıraktırmayı bişeyde sürdüm yok yapamıyorum emzirirkende yapamıyorum canm acııyo hem ona bagırıyorum kızıyorum sonra pişman oluyorum of cok degısık duygular ıcındeyım cok yoruldum kızlar nolur yardım edın napıcam