Ya kızlar nasıl tarif edebileceğimi bilmiyorum kına ama günah olmasın başka anlatabilecek tabir bulamadım bebeğimin kakası kına gibi iki gündür bildiğiniz yeşil ve koyu kıvamlı ve inanılmaz kötü kokuyor acaba bir sıkıntı mı var ek gıdaya geçtik diye mi böyle ? Bilgisi olanlar yazabilir mi