cokbilmismom minikailem01 dışarı çıkarken bile sürmüyorum böyle bir bosvermislik. Yoğunluktan aklıma bile gelmiyor
sedaa0 minikailem01 artık dışarda da kullanmıyorum bıktım çünkü. Antalyanın 40 derece havasına krem mi dayanır sürdükten iki dk sonra her tarafımdan beyaz beyaz akıyor. Piyasadaki en iyi ürünleri kullansam da durum böyle maalesef. Saldım ben artık
Duyulurum minikailem01 çoğu zaman sürüyorum. Ve hatta genelde evde sürüyorum çünkü dışarı çıkarken ona fırsat olmuyor :D
DogaKusunAnnesi23 Güneş kremleri o kadar pahalı ki evde sürmüyorum tabi ki ama dışarı çıktığımda asla güneş kremi sürmeden çıkmam yaz kış fark etmeksizin