Eailesi4 2.5 ta alıştırdım ben canım 2 de emmeyi kestiğim için arka arkaya olmasın diye o yüzden 2.5 ta oğrettim alıştırırkende önce kıyafetlerle oturduk oynadık cırtcırtlı kıtabımız vardı onunla sürekli anlattım özellikle kaka çok problem oluyormuş kendisinden bir parça gittiğini düşündükleri için arkadaşlarıyla havuza gidiyorlar gibisinden sürekli hikayeler uydurdum birkaç gün ilk gün çok nadir sordum tuvaletini sıkmadan hep altına kaçırıdığında hatta kakasını yapmak için koltuk arkasına gitti yaptı heryaotuğında da tepki vermeden bekledim 5.10 dakıka rahatsız olsun diye geceleride kaldırmadım 1 kez kaçırdı hemen altını çarşafları değiştirdim 2 gün 3. Günde gece ve gündüzü tutmaya başladı tuvalete yaptığındada 2 gün boyunca petito ufak cikolatalardan verdim çok kolay atlatmıştık umarım sizinde kolaylıkla geçer