hem anne sütü hem mama veriyorum.sütüm az geliyor.dün akşam sağdım iki memeden sadece 60 CC çıktı.bebeğim sürekli ağlıyor uykudan uyanıuor çünkü doymuyor.mama takviyesi yapıyorum.özrllikle şu aralr mama ağırlıklı gidiyor.günde 4 kere içiyor.en çok 120en az 100cc içiyor.dün sağlık ocağından tarttım 17 günde 900 gram almış.normalde ayda bir kilo ideal dedi doktor.ama bu bir ay bile olmadan nerdeyse bir kilo almış.mamayla aldıgı için çok da sağlıklı değil dedi.ama napcam bilmiyorum sütüm için herşeyi yaptım yapıyorum da ama olmuyor çok gelmiyor.yemediğim içmediğim Şey kalmadı.çocugu da aç bırakamam çünku çok ağlıyor.günde 4 kere verdiğim mamayla o kadar kilo alır mı ki.günde bir kere zeytin yağı da damlatıyorum kakası için.alt gazını da zor çıakrıyor keşke sütüm çok gelse çok özeniyorum sadece süt verenlere