DefneGamze98 Merhaba günaydın herkese, kızım 11 buçuk aylık son iki gündür gece uykusunda aşırı ağlamaları uyanmaları basladı. Gündüzleri de huysuzlanmalara var. Bi yerde okumuştum 1 yasına gelince böyle oluyormus, aynım durumu yaşayan var mı?