cenkali Merhaba. Bebeğime yoğurt yaparken (ilk defa yaptım) süt taşmaya başlayınca altını kapattım ve biraz soğuyunca mayaladım. Sizce sorun olur mu 5 dk falan kaynaştılması gerekiyormuş. Mikroplar ölmüş müdür hasta falan olur mu bebeğim?
bal203 cenkali normalde kendimizede oyle yapariz uzeri kabarmaya baslayinca kapatiriz bisey olmaz insallah
derinsmayko cenkali şey yapabilirsiniz ben mesela kaynamaya başladığında biraz kaşıkla karıştırıyorum kabarmasın diye şöyle hemen ¾ tur sonra kapatıyorum altını ama içinizi ferah tutun olmaz bir şey