Arkadaşlar ayın 8inde 3 aylık olacağız 8.30-9 gibi banyosunu yaptırriır emziririm yatırırım 4-5 saat uyuduktan sonra emmeye kalkar bu gece de 3.30 da kalktı ama 5 dakika falan emdi doğru düzgün emmedi uyudu mememde 5 gibi gazından rahatsız oldu kaldırdım aldım gazını uyudu geri bu sefer üstünü açtım uyansın diye tekrar emzireyim dedim emmedi 1-2 dk emdi geri uyudu acaba açlık mı onu uyutuyor yani bilmiyorum bu arada da 2 gündür geceleri idrarını yapmıyor uyanınca yapıyor var mı bunun gibi durumu yaşayan?