Kızlar 5 ay önce doğum yaptım ben 2 ay önce de spiral taktırdım ilk regl çok yoğun oldu daha sonra enfeksiyondan ötürü antibiyotik kullandım be 2. Regl henüz olmadım 4 gün gecikmem var 2 hafta önce kan verdim sonuç negatif neden gecikmiş olabilirim acaba ?