Gulsum_nurrr benım 2.kızım öyleydi bende korkmuştum doktora anlattım. Cocugun kendi yapısı öyle demek ki aç olsa bir sorunu olsa uyumaz demişti. 3.yadan sonra bir hareketlendi suan 7 aylık Allahım yok böyle bişey kız çocuğu, hergün de düşüyor o kadar gözümüzün önünde ama yok anacım maşallah korku yok yani. Ana kucagı var onda uyuyor gündüz. Yerde oluyor. Onda ayaga kalkıp koltuga cıkmaya calısıyor 🤦 3.5 aylıkken evde yuvarlana yuvarlana gezmeye başladı. 4.5 aylıkken emekleme çabası vardı 5 de komple emekledi zaten gün içinde yok durmuyor. Zil mi çaldı bizden önce koşar. Ses mi geldi bizden önce gider öyleli.
İlk zamanlar dinlenmiş şimdi enerji atıyor diyor görenler. İlk kızım bu kadarr değildi hareket yönünden de uyku yönünden de ama karakter yapısı gercekten bence