snm4510 Haftadayız atak dönemi farkındayım ama uyku düzeni bozuldu normalde 9.30 ta uyur 4-5 gibi uyanır yarım saat emip tekrar uyur sabah 8 de bitiririz ama Şuan her saat başı uyanıyor her iki memeyide emiyor ( doyuyor kg artışı güzel ve kusuyor sürekli). Ne zamana devam eder ve eski düzenine döner mi yoksa artık böyle mi
mematiii snm4510 canım o huzurlu olduğu yerde olmak istiyor bi sıkıntısı olduğu içinde olabilir.Ve düzelsede yine atak birşey çıkıyor bozuluyor.Her çocuk bir değil ama bir iki ay iyitae diğer ay bozar.
balmom59 snm4510 gündüz uykularını kaç kere yapıyor Artık gündüzün üç kere uyku yapması lazım fazlasını yapınca sürekli uyanıyorlar
yamaniskom snm4510 ay 12. Haftada da mı atak varmış bende diyorum benim bebeye ne oldu dengesi bozuldu iyice😅😅
balmom59 snm4510 bi uyandığında kısa emzirme ve 2 saat sonra uykudan önce emzirme yapın 2-2.5 saatlik hem emzirme aralığı hemde uyku aralığı oluşturun Mesela sabah 8de uyandıysa kısa emzirin ve saat 10 gibi uzun emzirme yapıp uyutun Öyle düzene girecektir😊
cihangirgozde 1 haftadır 7de uyuyoruz imdat sürekli emmek ve emmemek istiyor 🥲🥲🥲 meme istiyor heyecanla sonra eliyle itiyoo kolik+atak çok zorr