Oglummcanimm sadece kızımın doğum gününde wp durumu yapıyorum. Gezmeyi, foroğraf çekmeyi, farklı tatlar denemeyi, güzel bir manzarayı seyretmeyi severim fakat başkasının bunu görmesine gerek yok☺️ birde şu yönden düşünüyorum evlenip mutlu olmayan, evlenip boşanan, bebeği olmayan, bebeğini kaybeden, evden hiç çıkamayan… Bu kavramlara uyan arkadaşlarım var kimsenin bir fotoğraf karesine iç çekip üzülmesini istemem. Tarif sayfaları dışında yemek paylaşılmasını doğru bulmam. Birkaç tanıdığım var evine gitsem sormadan her şeyin yerini bulabilirim o derece paylaşıyorlar. Tabiki isteyen istediği şekilde paylaşır saygı duyuyorum fakat suyunu çıkaranlara gülüyorum bazen Allah affetsin