alpege7 birisi 18 aylık diğeri 37 aylık iki bebeğim var ve araları 19 ay. Bebeğim doğduğunda lohusalığımı 2 bebekle tek geçirdim ve kafayı bugün de yemedim diye günü bitirirdim. Hastane vb işlerde 2 çocuğu da yüklendik götürdük sıfır destek aldık. Eşimim ailesi
Sehirdısında yasıyor ama zaten burdayken de cocukla ilgileri hiç olmazdı. Benim anne baba ayrı annem uzun yıllardır hayatımda yok. Özetle kimse yok.
Şu an lohusalık ve yeni bi bebeğe alışma sürecinden dolayı değişik hisler ve karışıksın. Ama annen var desteğin var hiç azımsama wcye gidemediğim günler oldu cocuk kucagımda diğeri bacagımda 2 kap bişey hazırlama calıstıgım zamanlar. Şimdi de birisi yeni yürüyor diğeri de aşırı ilgi beklediği bi dönemde ve hayatım = yorgunluk olarak geçiyor gün içi oyuncak kavgaları vs derken tükeniyorum ama hep kendime hatırlatıyorum yeni doğan dönemi lohusayken kendi kendime bakmam ve cocuklarıma da tek bakmam kadar zor olamaz diye geçecek inş sen de böyle telkin ver kendine her alışma süreci sancılı unutma